От доста време се каня да пиша по тази тема, но все не ми остава време. Напоследък няколко човека подхвърлиха коментари по този въпрос, така че времето май назря.
През последния месец случайно 4-5 минах покрай къщата на Сашо Топалов. Направи ми впечатление ремонтът, който се прави на неговата къща. Беше направен зид към съседите, сменен е покривът на гаража, в двора се прави барбекю, има слънчев колектор на покрива (не съм сигурна кога точно е сложен). А и това не е всичко, защото ремонта не е завършен…
Чудя се дали г-н Топалов сам си плаща за ремонта или това ще бъде подаръкът от фирма Перун или някоя друга фирма за идващата Коледа?
Г-н Топалов, ако сте мъж изкажете се публично в моя блог и кажете на хората кой ви прави ремонта, на каква стойност е и дори публикувайте фактурите за направените разходи!
Митко каза,
13 ноември 2008 @ 18:49
Елена, ти си достойна за член на комисията *Кушлев*. Я поразнищи колко хора от нашия градец си направиха такива, че и по хубави ремонти, и от къде взеха пари за това.Хич не са малко, но всеки като ги види и само цъка, и се чуди.Един ще ти каже, че взел заем, втори, че продал гори, земи и т.н. Трети ще те напсува, да не се месиш в живота му, и до там.
Знаеш ли какво ще ти каже кмета, че не е длъжен на теб да дава обяснения. Жалко, но е така.
elenaotelena каза,
14 ноември 2008 @ 7:18
Митко, кмета на община Елена е публична личност и по закон е длъжен да дава обяснения за всичките си приходи и разходи.
А иначе си прав, че доста хора си направиха ремонти на къщите. Аз също не знам от къде вземат пари. Аз лично не мога да направя ремонт на моята къща.
Може би данъчните трябва да се заинтересуват от дейността на някои фирми и хора.
Митко каза,
9 декември 2008 @ 19:02
Жалко, че темата за новите ремонти на кмета не е интересна за участниците в блога, но аз ще подема една друга тема, подсказана ми от Миги. Предполагам, че много от вас са я познали. Касае се за един пиар на нашия кмет за хората с увреждания. Снимки в общинския вестник, думи, много думи, дела никакви. Критикуват Бойко Борисов, че бил медий на звезда, а нашият кмет какъв е. Тук реже лента, там празнува, приветства, поздравява. То излиза, че при нас всичко е цветя и рози. А такива като Миги не ги топли една снимка с кмета и обещания клишета. Ако между нас има някой, който може с нещо да помогне на това момиче, нека открито да го обяви. Тя едва ли иска подаяния, щото е силна духом, но би искала да се реализира и в живота, защото е умна, но просто никой не й дава възможност а го направи.
Миги каза,
10 декември 2008 @ 0:43
Мерси Митко за хубавите думи.В едно си много прав,не искам подаяния,не прося и съжаления.Нито искам някой да ми купува речници и буквари за Коледа /какъвто съвет даде “някой от елена”/.
Пределно ми е ясно,че срещите с местната управа бяха най вече за да се “покажем като заинтересовани пред гражданите”.
Дори се убедих в това когато бях в София,на ралито за хора с увреждания.Само най-близките хора около мен знаят какви проблеми си имах там.Едно от многото неща беше,че на 10.11.т.г. беше протеста на хората с увреждая в София.Деня след ралито,деня в който след протеста трябваше общинския превоз да ме върне в Елена.Но аз не присъствах на протеста…Защо?Може би беше заповед на г-н Топалов /да не забравяме коя политическа сила управлява/.Факта е че шофьора дойде,взе ме от хотела и ме увери,че отиваме на протеста,а всъщност директно си тругнахме за насам.
Толкова убидена,излъгана и унижена бях.
Значи г-н Топалов е съгласен с начина на живот на хората с увреждания в България и подкрепя това което правителството прави за нас?В такъв случай съм готова да му отстъпя мястото си временно.Ще му дам количката си,ще му отстъпя пенсията си + интеграционните добавки и ще му предоставя апартамента дори за месец.Нека видя как ще се справи – да живее на третия етаж,без асансьор,затворен м/у четири стени…..
Дори и това не може да ме пречупи обаче.
Но много се отклоних от темата за ремонтите,за това искам да кажа.
Нека се помисли за достъпноста.Елена се слави като туристически град,но никаква достъпност-ни музей,ни библиотека,ни читалището,да не говорим за хотели или почивни къщи,който са толкова много.
Има желаещи в положение като моето,който искат да дойдат в Елена,чували са само хубави отзиви за тук,но …. няма достъпно място за тях.
Митко каза,
12 декември 2008 @ 21:12
Аз казах, Мигленче, че Бат,Бойко е нищо пред нашия кмет.Погледни местния вестник. Няма брой да не открива нещо. Но всъщност е нищо. Ако много бе загрижен за такива като теб, отдавна да ти е намерил работа. Да ама бабите като те видяха на снимка във вестника, и се просълзиха. Колко е загрижен кмета за горкото момиче. И да не забравиш да му се обадиш, по всяко време. Нямам думи. Лъжи, лъжи, обещания, избори идват.
ха ха ха каза,
5 януари 2009 @ 19:24
колко си тъпа нямаш ли си друга работа а си тръгнала да обсъждаш кой си прави ремонт на кчщата и на кого на сметката няма ли най накрая да спреш с всички тези клюки.Един път кажи нешто хубаво за някой.
Митко каза,
15 януари 2009 @ 19:55
ха ха ха, малко късно прочетох твоя коментар, но ти наистина отговаряш на името си, но с едно окончание накрая – ХО. Що трябва да сте такива злобари, бе хора. Що е тъпа Елена ? Или вие нямате други думи в речника си. Ами като не ви е интересно, що ги четете тия неща. Или просто да сте в крак, и да ви прочетат, и тия, които ви познават, да ви се зарадват, че сте изпъкнали като въшка на чело.Пък може и някоя привилегийка да си лепнете. Подлизурковци сте вие, и лижете нечии задници.
някоя каза,
20 януари 2009 @ 18:21
Наистина смятам за излишно да се обсъжда и коментира финансовото състояние на който и да било… Моля ви,няма ли най-сетне да се отървете от този досаден еленски манталитет. Винаги съм се чудела,кога най-сетне хората,живеещи в малки градове и села ще надраснат жалкото си съществувание…
Хора,един съвет – опитайте да бъдете прекалено заети със собственото си Аз! Тогава няма да имате време да мислите за това кой,как и защо прави ремонт,а ще направите и вие нещо,за да живеете по-добре.
Р.S – За тези,които ще реагират негативно на коментари ми,нека поясня,че на мен също ми е трудно да ремонтирам дома си,но не гледам в чуждия двор,а се стремя да постигна,тоа,което искам.
elenaotelena каза,
21 януари 2009 @ 11:00
Някоя,
Хайде да се замислим малко. Колко е заплатата на кмета и на жена му и дали тя им стига за начина им на живот и ремонтите които правят. Ако не им стига и нямат други доходи следователно Сашо Топалов или краде от общината или приема подкупи.
Елементарна сметка. Не мислиш ли?
Митко каза,
21 януари 2009 @ 19:52
До всички, които пишат по тая тема.
Не откривам топлата вода, но това, да надничаш в чуждия двор, си е чисто БАЛКАНСКИ манталитет. Не се сърдете на тоя , или оня. И в Гърция, и в Турция, и навсякъде на Балканите е така. Има една шопска поговорка : Не е важно, дали аз съм добре, важно е Вуте да е зле. Ами прави ремонти кмета, ама само той ли. Я вижте колко други палати изникнаха. И задава ли си въпроса някой, с чии пари. Костадиновите къщи от спестявания ли са, къщите на Пицата на ханчето, от спестявания ли са. И двамата са публични личности, но кмета ни бил по-интересен. Ами той този ремонт, може и със заем да си го направи, ама тия замъци на Чукани и на Ханчето, малко е трудничко. Не, че го защитавам кмета, ама нека гледаме реално на нещата. Един “пиклив”, извинете за израза,ремонт, не може да се сравни с палати, за които никой не пита откъде са взети парите, или, чии пари перат. Ама това е тема, в която май се страхувате да навлезете.Елена,пропуснала си да прочетеш във в-к “Борба”, че ДАНС ще разследва председателя на Общинския съвет, че не бил декларирал автомобил “НИВА”.Жалко, много жалко, и за държавата, и за хората. Голямо разкритие ще направят служителите на ДАНС. Една раздрънкана, изгнила НИВА, и то продадена. Ставаме смешни. Замъците законни, “Нива” -та на Симеон Кънчев, незаконна, щото не я обявил. За какво говорим. А теб, и други, ги вълнува, че кмета си направил барбекю, или, че си сменил дограмата. Не знам, може и да не съм прав, но тия по-големите неща ме дразнят повече, отколкото кокошкарските истории на кмета.
elenaotelena каза,
22 януари 2009 @ 15:28
Изненадана съм колко много хора защитатават една очевидна злоупотреба със служебно положение…
Ивайло каза,
22 януари 2009 @ 16:16
Елена е права според мен поне за следното – кметът е публична личност точно в град Елена и той е морално задължен да намира подходящ начин периодично да уведомява обществеността за своето финансово положение /не само с годишната си декларация пред данъчните/. Така се пресичат спекулациите относно ремонти, закупен или подарен/вероятно/апартамент в Търново от Перун и т.н. Би било чудесно ако кметът е хем богат, хем честен, но уви случаят е точно обратен.
Знаете ли следния виц: /днес го чух/: Стоян Николов отишъл пиян на работа. Разчуло се и Йордан Кирчев го повикал и му се скарал, казал му: Е, Стояне, бива ли така да ме излагаш!
Ивайло каза,
23 януари 2009 @ 15:02
Освен това, Митко, нима не виждаш връзката между т.н.”пикливи кметски ремонти”, “Нива”-на на С.Кънчев и палатите на някои други? Ами че точно това е връзката между хората с власт и тези с парите! Тези /с властта/ са т.н.”кокошкари” , готови са да направят така, че /нагласени търгове и какво ли не, зависещо от тях/ другите с парите да спечелят още! И другите им подхвърлят за благодарност нещичко, вярно, доста по-малко от това, което самите те печелят. Така че не пренебрегвай дори “дребните” имотни “нарушения” когато са направени от хората на властта!защото оттам се стига до Палатите.
Не знаех, че кметът на Елена е учил в “Рабфак”, но знам какво е това – с тази, мисля 1-годишна “подготовка” се даваше възможност на некадърните, но с партийна книжка, да влязат без изпит в университета. А завършването там /Институт Карс Маркс – как само звучи!/ е било само формалност за партийния член и комсомолски секретар – че кой ще посмее да му пише двойка. Е, мисля, че направих почти пълна характеристика на др.Топалов – няма от какво да се учудя относно неговото поведение с главна цел “тупане по гърдите”.
Митко каза,
26 януари 2009 @ 19:24
Ивайло, не само Рабфага, ами и висшата партийна школа, в която са учили нашия кмет и Румен Петков, си оказва влиянието. А пътят до палатите на Коста, на Пицата, дори и на Гео, едва ли минават първо през др. Топалов. Той е петата дупка на кавала.
Сашо Топалов каза,
20 февруари 2009 @ 17:09
Аз съм кмет на община Елена и е вярно че си правя много ремонти но парите са си мои не са ми ги давали като подарък.
elenaotelena каза,
21 февруари 2009 @ 17:31
Съмнявам се, че горното изказване е на Сашо Топалов. Но ако е той моят отговор е:
А от къде са тези пари? Заплатата ви на кмет не стига за да покрива разходите, които правите, а вие нямате други декларирани приходи. Което означава, че или имате недекларирани приходи или получавате пари под масата…
капачката каза,
22 февруари 2009 @ 8:21
Да, той е кмет на община Елена, а заплатата му е като на кмет на областен град. За сметка на това служителите му вземат по-малки заплати от колегите си в Златарица.
Е, не всички
някоя каза,
3 март 2009 @ 9:12
Да, Елена, твърде вероятно е разходите на кмета да надвишават неговите официални доходи, но тук ще кажа :” Какво от това?” Никой от споменатите в тази тема няма персонално значение за мен, нито кмета,нито собствениците на “Костадинови къщи”… Това, което изказвам не е защита, а по-скоро възмущението ми от елементарните въпроси,които Ви занимават. Лично аз съм човек, който смее да твърди, че е надраснал тези неща. Казвам го с неизлишна гордост.
Ясно е, че в днешния, а и не само днешен свят, всеки се стреми за повече власт, по-добро материално положение, но …”Какво от това?”…
А на входа на Костадиновите къщи има табела, пише, че проектът се финансира за построяването си.
И така, всеки както и колкото може. Това е положението!
капачката каза,
3 март 2009 @ 16:07
Някоя,
щом тези въпроси не те интересуват не посещавай този блог.
Той е за хора, за които понятията като честност, достойнство, патриотизъм, родолюбие и т. н. имат смисъл.
Ти си от новата безскрупулна прослойка, за която парата е над всичко, а успехът е на всяка цена и с всякакви средства.
doni каза,
6 март 2009 @ 8:39
Но какво става в този блог? Някой май му е видял сметката.
Тъкмо стана интересно /и напечено за някои хора/ и изведнъж всичко замря.
от 3 дни нищо ново.
Някоя,
Ако всички мислеха като теб, още щяхме да сме под турско.
Тогава хората са отделяли от залъка си, за да има училища и читалища и то без да сме имали държава. Сега кражбата е държавна политика и такива като теб я намират за нормална.
Докога ще е нормално да ни управляват неграмотници, пияници и невъзпитани тоталитаристи?
Митко каза,
11 март 2009 @ 17:56
“Някоя”, ти хубаво пишеш, но според мен, всичко в тая тема явно има персонално значение за теб, и явно не си надраснала себе си, до толкова, че да го заявяваш пред хора, които са “под твоето ниво”. Щото може тия на твоето ниво и да не те чуят. Те чуват само шумолене на пари. Капачката правилно ти каза, че щом не те интересуват тези теми, не влизай в този блог. Но какво излиза, че явно те интересува, но се правиш на интересна. А за това, че си преуспяла, не парадирай с това, знаеш ли, че много боли като паднеш от високо. А за Костадиновите къщи, хайде да не говорим. Що не каза, от кого се финансира проекта за построяването им, и по какъв начин. Така, че ние простолюдието на Елена, които сме под твоето ниво, не ядем доматите с коловете.
някоя каза,
24 март 2009 @ 20:22
В отговор на: “Капачката”, “doni ” и “Митко”
Уважаеми участници в дискусията,
Капачка, ако проследиш участията ми в дискусиите,ще разбереш,че не посещавам често този блог/ когато се случи да го посетя, ми е трудно да се въздържа от коментар, повярвай, та дори много неща ми се ще да напиша понякога, но се въздържам от излишни занимания/. Та, както и да е…Смея да кажа, че не “понятията” като такива, а качествата честност и достойнство са ми, не познати, а присъщи! За патриотизъм и родолюбие няма да кажа същото, не за друго, а защото бих излъгала, а това е противоположно на горното, което казах за себе си. Мисля си дори, че и на вас самите не са ви дотам присъщи, каквото и да говорите! Защото родолюбието не се изразява в открит израз на завист и злоба спрямо останалите, особено по-проспериращите личностти…защо ли точно тях, а? Елементарно – “Той е успял,значи не е чист,дайте тук като съвестни граждани да го разпънем на стената.” – ето тези ваши мисли усещам, когато чета коментарите тук. Айде сега, “изкривете си душата” и кажете, че не таите злоба към тези хора.
Апропо, не знам от коя прослойка съм, но на 30 г. не смятам, че съм натрупала богатства на всяка цена, дори никакви богатства нямам,освен тези, на които сама съм се възпитала.
doni, не твърдя, че е нормална кражбата, казвам просто, че ме дразнят КЛЮКИТЕ! Не му е мястото, нито пък някой от нас тук – Елена, или който и да бил , е неободимо да пише чуто-недочуто в странния еленски сплетнически стил.
Митко,
уважавам мнението ти, но ще се наложи да те опровергая. Не защото се правя на интересна,ни най-малко. Ще ти кажа само, че изглежда съм оставила погрешно впечатление, ще те разочаровам може би, но моето надрасване е в друг аспект. Не говоря за материалното си положение,а то всъщност не е съвсем розово! Говорим за едно състояние на духа, което, нека не прозвучи твърде самонадеяно, ама наистина няма да обяснявам, така или иначе няма да го разберете – твърде заети сте да се дразните от това, че някой има пари! Не, аз не съм от тези с парите,нито пък мога да кажа, че това ми е обкръжението, така че, не чувам шума на банкнотите им, бъдете сигурни. Аз съм просто от тези, които явно тук не се срещат често – такива, които не таят злоба в душата си, затова, че на еди-кой си му е добре.
Табелата я видях при една разодка, не съм се зачитала подробно, точно по тази причина – КЛЮКАТА, СПЛЕТНИЧЕНЕТО, ЗЛОБАТА, РОВЕНЕТО В ЧУЖДИТЕ РАБОТИ не са ми присъщи! Ако толкова Ви е присърце кой е финансирал, защо е финансирал, как, по какъв начин, кога и т.н., то имате проблем, а именно – нямате си друга работа!
Когато мой познат от друг град ме попита къде да отседне в Елена, с удоволствие съобщавам всички възможни дестинации, без да имам персонално отношение, повярвайте ми! Никой от собствениците на хотели, къщи за отдих и т.н. тук не ми е близък, но не ми е и враг. Могат – правят. Е, аз като не съм направила, трябва ли да се ядосвам за успеха на другите???
elenaotelena каза,
23 април 2009 @ 12:17
Днес видях, че ремонтите у Сашо Топалов отново са възобновени. Дали парите му бяха свършили? Съмнявам се. Може би рамонта беше замръзен за някой друг месец колкото за забравят хората…
Митко каза,
23 април 2009 @ 16:02
“Някоя”, съжелявам, че късно видях твоя коментар, но и аз съм твърде зает със собствното си “Аз”, тъй като не разчитам на никого, освен на себе си, но, явно с теб говорим на различни езици. Не съм обсебен от това да гледам кой колко пари има, но града ни е малък и се познаваме всички, макар, че в момента и аз не живея в него. Така, че долу горе хората си знаят и финансовите възможности, знаят кой от къде и с какво е започнал, с две думи знаят си и кътните зъби. И точно това даразни, разбери го. А иначе всеки си е загрижен за собственото си “аз”. Няма на кого да разчита. Е, някои разчитат на далаврка, но това не е за всеки. А колкото за хотелчетата и къщите за селски туризъм, и аз съм довел много хора тук, но едно е хотелче, друго е палат, макар, че е много комфортно на Чукани, но понеже еленчани познават собствениците, знаят от къде са тръгнали, а знаят, и че толкова пари с честен труд, трудно се изкарват, и именно това ги дразни. Не им се сърди. Това не е ЕЛЕНСКИ, това е типично ЧОВЕШКИ
kol4o каза,
23 април 2009 @ 19:00
Затова ли днес дойде по-рано на работа? Бяга от ремонта вкъщи. Иначе иде на обед. (и се започва веселбата)
колибарка каза,
25 април 2009 @ 8:20
Според мен ,дразнят тези неща,защото: някой си прави ремонт,друг си строи поредния палат,а никой не се сети една детска площадка да направи,или поне да съхрани!!!
Имаше едно апетитно празно местенце,на което децата караха колело,ритаха топка-сега вече и него го няма….
Тук е разликата!
Когато хората,които си избрал,се сещат за теб само на избори,а през другото време са глухи и слепи за проблемите -тогава тръгваш да му надничаш в паницата и да се дразниш.
И айде стига с този селски туризъм!
Да се наблеге на други неща-на музеи,на паметници,на местности…
Да могат гостите на града, да ни запомнят,да научат нещо!а
А,не- лелината къща,стринкината къща,чичовата ме’ана и т.н.
Защото яденье и пиенье-под път и над път.
Да не говорим,че покрай този селски туризъм, доста хора се позабравиха и прословутото еленско гостоприемство е на път да се превърне в мит-разказвали са ми доста неприятни случки,от които съм се срамувала,че съм от Елена.
Кофти е да свързваш град Елена-със селски туризъм,селяния,бясна чалга,скука…и еленски бут.
kol4o каза,
1 май 2009 @ 18:34
Абе, деца, колелета,…, глупости.
Децата не са избиратели. Пък и то какви деца останаха в града – само циганетата от селата. Техните родители се купуват лесно – докорваш Кондьо за 20 бона и готово.
Я днес на Неювци какво беше? Пенсионерщина и цигания.
Абе за толкова години не се ли научихте, че интелигентните хора искат шоу, а не баби на сцената.
Пък и тези дъртите, дето тичат като луди. Няма ли кой да им каже, че вече издишат, ате ще ми ги показват…
Разчупете шаблона, забравете рутината, направете един Х-Е-П-А-Н-И-Н-Г!
някоя каза,
6 май 2009 @ 22:16
Уф, Митко, не се сърдя на никого…Може би пък аз не съм в ред,не знам, но съм безразлична към палатите, към далаверите, към всичко – не мога да изпитам завист, някак не ми се отдава, а това дразнене на еленчани, го дефинирам именно като завист.
Колибарка, ето нещо, което подсещаш – в Елена наистина няма едно добро местенце за игра на нашите деца, за Бога! Дори един парк няма…Хайде сега кажете какво да се направи? Нека по някакъв начин се организира, да се предложи спонсорство на общината от по-големите фирми в града за изграждане на детски площадки.От мен тази идея, а за реализацията – не знам, не съм от хората, които разполагат със средства, нито пък съм социално ангажирана в подобни начинания в града, но нека ако някой, който би могъл да предприеме нещо по въпроса, да го направи!
Колчо, теб няма да те коментирам, защото ще трябва доста нещица да напиша относно изказването ти! И друго, моето дете не е циганче, а и доста от децата не са, освен това, циганчетата също са деца!И те не са избиратели, но ние родителите – сме!…Нататък няма да продължавам…
Митко каза,
7 май 2009 @ 16:25
Колибарка е права, стига с тоя селски туризъм. То, който има интерес, си го прави. Но хората не им стига само “СЕЛСКИЯ ТУРИЗЪМ”. Срещал съм хора, които ме питат за забележителности. Има хора да ядат и да пият, но има хора, които искат да видят нещо, нещо забележително. Снимат часовниковата кула, и до там. Преди време, по време на предизборната си кампания, кмета беше обещал, че ще направи улица на занаятите, занаятчийска улица. Помни ли някой. Едва ли. Ей на това му се казва туризъм, стига с това ‘СЕЛСКИ”. Това клише се изтърка.Но кмета набляга, макар и клиширано, че именно селския туризъм ще оправи града. Не е така, но няма кой да му го каже.
Някоя, защо трябва да се търси спонсорство за изграждане на детски площадки. Май е срамота. Къде е държавата и общината. Събират се пари за детски болници, за болни деца, за сирачета, а в същото време депутатите си подменят автомобилния парк. Е, на това какво му се вика. Ами не съм съгласен детски площадки да се правят от спонсори. Кмета да си размърда малко …….и да намери пари, не , че не може, но явно няма интерес.
някоя каза,
9 май 2009 @ 7:08
Митко, ами ето защо – ок, държавата, общината…имат си други занимания, не се интересуват, именно поради тази причина! Може би и затова нищо не става, защото всеки единствено критикува и прехвърля задълженията на общината. Нали някои хора тук имат претенции, че са загрижени за просперитета на града? А по какъв начин?? Да роптаем в писмена форма не е решение!
Митко каза,
10 май 2009 @ 21:10
Започвам от последното ти изречение. А роптаенето в устна форма, решение ли е? Бог високо, цар далеко. А сега, за първото изречение – за какво е тази държава и тази община? За какво ни е тази институция? Имала други занимания. Ами да си ги гледа и да си ходи. Значи, те, държавните чиновници, които взимат заплати от моите данъци, си имат други занимания. Какви? Аз съм данъкоплатец, и искам да знам, тия чиновници какво правят с моите пари. Не ме интересува кой какви претенции има. И аз имам лични претенции, но не разчитам на никого. А тук говорим за община. Е, според теб, НЯКОЯ, за какво ги избираме тия общинари, за хубост и гордост ли?
някоя каза,
12 май 2009 @ 9:18
Митко, в крайна сметка, ето защо нищо не се прави – всеки говори,независимо в каква форма, всеки прехвърля топката на другия и накрая нищо! Точно това трябва да се промени в народа ни като цяло.Отмина времето,когато всички очакваха държавната власт да носи отговорност. И ако виждаме, че нещо не е в ред, задачата да го променим е наша. Не става, когато всеки скръства крака върху бюрото и хленчи,че държавата това не била направила,онова не била.Вярно е,но…Държавата,властта, кмета – не са Светая Светих, нали? Ако имаме идеи,наш дълг е дори, да се опитаме поне да ги приложим.Ако някой не си е свършил работата,защо да не я свършим ние,след като пряко ни засяга?
И аз плащам данъци, ежемесечно дори, но това си е моя грижа, на никой друг.
А сега конкретно: ако искате нещо да се свърши,давайте идеи как да се направи. Може пък нещо да се получи,знае ли се… Но да спорим тук кой какво прави и кой какъв е,наистина е излишно!
Радослава каза,
11 май 2009 @ 19:01
Абе, хора, ами напишете един проект и поемете инициативата!!! Прави сте, че с говорене или писане нищо няма да се промени, но хайде действайте…Напишете програма за развитие на културния туризъм в града и потърсете начин да я реализирате…само че “една птичка пролет не прави”…сами ще се убедите в това, ако опитате
някоя каза,
24 май 2009 @ 17:09
Здравейте всички! Присетих се да погледна има ли развитие по темата, тъй като последното, което писах, ми се струва удачно предложение, но явно -дотук беше. Май не е интересно никому, когато стане въпрос за инициатива. Ама защо ли се чудя и аз…Тук по-интересно е да се оплюва другарчето ..мда..
))))))))))))00
Елена от Елена? А ти къде си? Твърде си заета да проверяваш сделките на г-жа директорката? Твоята дъщеря навярно има къде да играе, та не те вълнува проблемът с детските площадки. В този ред на мисли, ще кажа, че са ремонтирани люлките в парка “Калето”. Е,все нещичко е…
А между другото, започвам ремонти -ще боядисвам черчеветата и стените – питайте ме сега отде взех пари!
Митко каза,
25 май 2009 @ 16:03
Някоя, бих искал да те опонирам, относно твоите думи : “държавата това не била направила,онова не била.Вярно е,но…Държавата,властта, кмета – не са Светая Светих, нали? Ако имаме идеи,наш дълг е дори, да се опитаме поне да ги приложим.” Как би приложила своите идеи? Във всеки дневен ред на заседанията на общинския съвет, вносител е кмета на общината. Ако намериш друг вносител, евала ти. Тук има крумови закони, или аз, или никой. Как ще реализираш твои или мои проекти? Това за мен е самоуправство! И към Радослава – кой ще ти обърне внимание на проекта? Идеи много, но няма кой да ги чуе, кмета те изслушва, обещава, любезен е, и до тук.
някоя каза,
27 май 2009 @ 11:42
Митко, айде моля те да спрем да се опонираме. Така нищо не се постига. А относно конкретния въпрос – докато така разсъждава всеки,наистина няма нищо да се направи. Мислиш ли,че няма да има някакво развитие ако се организират група хора,които да надат глас? Трябва да сме единни, само така се получава.”Съединението прави силата” не е просто ей така измислена сентенция. Или всички се организират в подкрапа на идеята,или просто ще си чешем възглавничките на пръстите тук. Питам се понякога “к`во ли се занимавам и аз…”…
зизи топ каза,
28 май 2009 @ 17:44
Пенсионерите и братята от майско са по силни от вас (нас).
Ние сме малцинство и освен това толкова ни мразят, че и да ни сгази автобус, все едно нищо не е станало.
някоя каза,
29 май 2009 @ 18:36
Зизи топ,не е така. имайте малко увереност в себе си и самочувствие.
А сега,последното,което пиша по темата:
ако някой приема сериозно идеята,нека направим нещо по въпроса.Аз съм готова да участвам,има начин,по който можем да повдигнем въпроса в общината и вярвам,че ще има успех.
Спокойна вечер на всички.
unknown каза,
26 май 2009 @ 11:37
Включвам се в темата не за оплювам някого а да подкрепя идеята наистина да се направят повече места за игра на децата ни. Готовите модулни люлки и пързалки не струват повече от 2000 – 3000 лв. Или децата на града не са избиратели и не заслужават внимание. Явно ние – гостите на гр. Елена не заслужаваме да отпием глътка ароматно кафе в красивите иначе кафенца по центъра на града, да се полюбуваме на приятната атмосфера и чистия въздух и децата ни да са принудени единствено да се мотаят около шадравана или да тичат около паметника току виж някое се спънало и наранило. Какво пречи да се направи малко пространство с една парзалка, две-три люлки? Май пак се размечтах….